دلتنگ که باشی
آدم دیگری می شوی
خشن تر
عصبی تر
کلافه تر و تلخ تر
و جالب تر این که با اطراف هم کاری نداری
همه اش را نگه می داری
و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی ...
ما را در سایت It is between to our ears دنبال میکنید
برچسب: حال, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:53
میدونی من هیچ وقت کسی که دوستم داشت رو ترک نکردم ... حتیوقتی که دیگه دوستم نداشت ...آدما دو دستن ... یکی اونایی که میگن ازت خسته شدیم برو ... یکی دیگههم اونایی که هیچوقت نمیگن برو آخه نمیخوان آدم بده ی داستان بشن ...فقط یه جوری باهات رفتار میکنن که خودت میفهمی باید بری و گورتو گمکنی ...اونوقته که تو میشی بنده ی سرتاپا خطاکار و آدم بده ی داستان ...+ نوشته شده در شنبه هجدهم دی ۱۳۹۵ساعت 8:17 توسط parisa | It is between to our ears...ما را در سایت It is between to our ears دنبال میکنید
برچسب: اینجوریاس, نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:53
دلگیرم ...
تو هم مثل همه دوستم نداشتی
دلگیرم ...
تو هم مثل همه تنهام گذاشتی
دلگیرم ...
اینم از تو ...
ما را در سایت It is between to our ears دنبال میکنید
برچسب: دلگیرم, نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 1:53